han-yvonne-zuidafrika.reismee.nl

3 mei safari in Hluhluwe Imfalozi park

Vanochtend om half vijf op!!!! Voor inmiddels alweer de derde safari. Allemaal een ontbijt pakket onder de arm en de bus in, richting t Hluhluwe Imfalozi park. Met 4 jeeps achter elkaar. Later gaat ieder zijn eigen weg. Veel dieren weer gespot . T blijft geweldig!!! Op een gegeven moment mochten we even de benen strekken, en een foto van t uitzicht maken. Toen begon de chauffeur te roepen dat we heel snel weer in de jeep moesten want er kwam een boze olifant aan! Gauw de rotonde rond waar we stil stonden en toen was de Bull al bij ons. Vol gas er van door! Hij kwam met klapperende oren achter ons aan. Hij kwam tot ongeveer 5 meter achter de jeep. Toch nog een foto kunnen maken en ook nog gefilmd dat hij omkeerde en andere auto's belaagde! T was heel spannend en leuk ! We hadden t niet willen missen. T was heerlijk weer vandaag. Lekker in je T shirt in de open jeep. S'avonds lekker van t buffet gegeten in t hotel.