han-yvonne-zuidafrika.reismee.nl

8,9 en 10 mei Drakensbergen naar Dalen

Na een heerlijke rustdag met zon en massages, vertrokken we donderdag om 8 uur s'morgens richting Johannesburg. We hebben ruim 600km gereden tot we op t vliegveld aan kwamen. Om 19.00 uurvertrok t vliegtuig. Het toestel heet A380-800, een dubbeldekker. Na een onrustige vlucht i.v.m turbulentie, komen we om half zes s'morgens in Frankfurt aan. Hier moeten we enorm lang wachten bij de controle, waar alles weer van top tot teen gescreend wordt. Belachelijk vinden wij omdat we van t ene vliegtuig in t andere gaan. Maar goed , om 8 uur vliegen we door naar Amsterdam. Waar Frank , onze privé chauffeur ;-), ons opwacht. Dit duurde langer dan gepland, want onze koffers bleken nog op een kar te liggen die nog bij t vliegtuig stond. Al met al een uur verder voor we eindelijk in de auto zaten, waarna Frank ons snel naar huis heeft gebracht. Moe maar voldaan zijn we weer terug in Dalen. En kunnen teren op onze herrineringen en de foto's en filmpjes bekijken van vooral de mooie dieren in Zuid Afrika.