han-yvonne-zuidafrika.reismee.nl

4 mei Greater Wetlandpark, safari en boottocht

Vandaag om 8 uur richting t Wetlandpark. Om een ochtend safari te doen.
T is niet zo mooi weer vandaag helaas. Maar er zijn genoeg dieren te bewonderen. Zelfs een zwarte neushoorn gespot, van heel ver weg dat wel! Tot nu toe hadden we alleen witte neushoorns gezien. Ook nog wat andere antilopes, zoals de waterbok, rietbok , bushbok en de duka. Geen olifanten vandaag! We hebben nog een pad beklommen naar een uitzichtpunt over de Indische oceaan, heel mooi! Om half twaalf worden we bij een steiger afgezet waar we een boottocht met luch gaan doen. Op zich heel leuk want we gaan heel veel nijlpaarden zien. Helaas staat er een enorm harde wind en geen zon dus is t heel koud op t water. T leek wel of we op de boot naar Schiermonnikoog gingen brrrrr. Maar t was t bibberen waard, veel foto's gemaakt van de Hippo's zoals ze hier genoemd worden! Om 2 uur legt de boot weer aan en zijn we in een paar minuten bij ons hotel. Vanavond nog een kleine wandeling naar een restaurant hier een paar straten vandaan. Hier hebben we eergisteren ook heerlijk gegeten! Morgen reizen we richting Durban.